loading image
539 350 983

Konsultant medyczny online

882 572 813

Sklep dyżurny Focha 33

735 986 088

Dział Handlowy

FAQ - czyli najczęściej zadawane pytania

1. Czy mogę u Państwa zrealizować wniosek NFZ?

Tak, w naszych sklepach jak najbardziej realizujemy wnioski NFZ.

2. Czy towar zakupiony u Państwa w sklepie podlega zwrotowi? 

Nie, zgodnie z ustawą dotyczącą Wyrobów Medycznych, ze względu na ich charakter (m.in. ze względu na warunki higieny) - towar nie może być przedmiotem zwrotu. 

3. Czy towar zakupiony u Państwa w sklepie podlega gwarancji? 

Tak, większa część produktów sprzedawanych w naszych sklepach posiada gwarancję producenta.

Wyroby medyczne można reklamować w przypadku, gdy:

a) produkt posiada wadę jakościową

b) towar został niewłaściwie wydany

W przypadku wykrycia wady produktu - prosimy o kontakt. Prosimy również o zachowanie dowodu zakupu, który będzie niezbędny do rozpoczęcia procedury reklamacyjnej.

4. Czy u Państwa w sklepie mogę zakupić produkty przeciwżylakowe?

Oczywiście, że tak. W naszych punktach mamy w sprzedaży wyroby uciskowe.

Zapraszamy do kontaktu, a pomożemy przy doborze odpowiedniego rozmiaru.

5. Jakich produktów będę potrzebował po zabiegu alloplastyki biodra?

Produktami, które warto mieć po zabiegu alloplastyki są:

- nasadka na toaletę

- kule łokciowe

- klin po endoprotezie

- pończochy pooperacyjne

- chwytak / pomoc do nakładania skarpet

- okład ciepło/zimno

6. Czy podczas zakupów w Państwa sklepie mogę liczyć na pomoc/ poradę ?

Oczywiście, że tak. Podczas zakupów jesteśmy do Państwa dyspozycji. Jak najbardziej odpowiemy na wszystkie Państwa pytania i pomożemy w doborze odpowiedniego produktu. Zapraszamy do kontaktu!